Compiere je ERP&CRM
Zásadní výhody Compiere
Reference a podpora
Chytré uživatelské rozhraní
Architektura a technologie
Compiere pro distribuční organizace
Řízení obchodních procesů
Licence
 
 

PODPORA PODNIKOVÝCH OPEN SOURCE TECHNOLOGIÍ.

Compiere pro distribuční organizace.

Compiere má vše potřebné pro řízení a zpracování Vašeho distribučního podnikání. Budete integrovat Vaše vnitřní i vnější obchodní procesy jak nikdy předtím. Váš systém budou využívat Vaši zaměstnanci, partneři i zákazníci. S těmito rysy můžete na Vašem trhu soutežit i s globálními giganty.

CRM Správa zaměstnanců i jednotlivce
Správa kontaktů a účtů Výdajové sestavy
Správa životního cyklu prodeje Sledování času
Segmentace zákazníků Hlavní kniha, Kniha závazků, Kniha pohledávek
Integrované workflow Automatické ukládání pro všechny transakce
Predikce prodejů Automatická fakturace zákaznických výloh
Evidence zakázek v jednání Zákaznická úprava formulářů
a faktur
Marketingové kampaně Platby v hotovosti, na úvěr a elektronicky
Email / fax integrace Proplácení účtu online
Správa skladového hospodářství Styk s bankou
Správa velkoobchodního skladu Řízení poptávek a schvalovacích procesů
Řízení zásob v reálném čase Správa pohledávek a upomínek
Víceúrovňové kategorie produktů Víceměnové a vícejazyčné rysy
Převody zásob Vícenásobné překračování kalendářů sestav
Dodávky a příjemky v různém balení Vícematicové organizační reporty
Řízení auditu Uživatelsky definované výstrahy
Automatické doplňování skladů Řízení procesů
Správa objednávek Self-service portál pro zákazníky, dodavatele, obchodní partnery
Převedení nabídky do objednávky Sledování požadavků, dodávek, plateb přes portál
Komplexní tvorba cen Generátor sestav
Backorder management Zpracování kreditních karet v reálném čase
Sledování zakázkových prací Integrovaný zabezpečený internetový obchod
Sledování produktů