Compiere je ERP&CRM
Zásadní výhody Compiere
Reference a podpora
Chytré uživatelské rozhraní
Architektura a technologie
Compiere pro distribuční organizace
Řízení obchodních procesů
Licence
 
 

PODPORA PODNIKOVÝCH OPEN SOURCE TECHNOLOGIÍ.

Compiere - Řízení obchodních procesů.

Compiere plně podporuje řízení obchodních procesů (Business Process Management) a je založen na OMG a WfMC standardech (Workflow Management Coalition) .

Vlastní workflow engine je realizován v transakčním jádru aplikace. To znamená, že všechny procesy v Compiere jsou automaticky součástí workflow a lze je lehce rozšířit a modifikovat.

Compiere klasifikuje tři typy wokflow :

  • Obecné workflow provádí uživatele krok po kroku při náročnějších úlohách. Uživatel začíná jednotlivé kroky workflow v hlavním menu. Příkladem mohou být uzávěrkové práce na konci měsíce nebo wizard nastavení.
  • Workflow zpracování dokladů začíná při zpracování jakéhokoliv dokladu. Tento typ workflow lze rozšířit pro situace odsouhlasování. Např. speciální odsouhlasení objednávky překračující určitou částku.
  • Workflow při změně hodnoty - toto workflow začíná automaticky v momentě, pokud dojde k naplnění uživatelsky definovaných podmínek. Např. lze definovat automatické upozornění mailem při určitém procentuálním překročení celkového poskytnutého kreditu obchodním partnerům.

Krokem workflow může být jakýkoliv proces, sestava, akce s dokladem, uživatelské zpracování formuláře, uživatelský výběr, nastavení databázové hodnoty, atd.

Přechod z jednoho kroku do druhého může být definován pomocí podmínek. Lze definovat vícenásobné větvení, a tak umožnit velmi komplexní paralelní zpracování.

Pomocí workflow pak lze docílit např. těchto vlastností aplikace:

  • Obecné workflow provádí uživatele krok po kroku při náročnějších úlohách. Uživatel začíná jednotlivé kroky workflow v hlavním menu. Příkladem mohou být uzávěrkové práce na konci měsíce nebo wizard nastavení.
  • Workflow zpracování dokladů začíná při zpracování jakéhokoliv dokladu. Tento typ workflow lze rozšířit pro situace odsouhlasování. Např. speciální odsouhlasení objednávky překračující určitou částku.
  • Workflow při změně hodnoty - toto workflow začíná automaticky v momentě, pokud dojde k naplnění uživatelsky definovaných podmínek. Např. lze definovat automatické upozornění mailem při určitém procentuálním překročení celkového poskytnutého kreditu obchodním partnerům.